اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۱۶۳۰

توضیحات مهرداد خانبان درباره جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس +عکس

توضیحات مهرداد خانبان درباره جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس +عکس
دستیار یحیی گل‌محمدی با انتشار سه استوری به مشکلات مدیران باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در جذب مهاجم خارجی پرداخته است.
۱۸:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته که موفق به کسب سه گانه شد، سه مهاجم خود که پذیرای برزیلی، آل‌کثیر و مهدی عبدی بوده‌اند را از دست داده و در این بین فقط موفق به جذب دو مهاجم جوان و شهاب زاهدی شد، که دو خرید جوان این تیم هم خیلی زود از دسترس کادر فنی به دلیل مصدومیت خارج شدند. 

طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره اضافه شدن یک مهاجم خارجی به اردوی سرخپوشان پایتخت وجود داشته، اما هر بار این خرید مورد نیاز گل‌محمدی به دلایلی به سرانجام نرسیده است. 

خانبان دستیار یحیی گل‌محمدی به تازگی با انتشار سه استوری و با برشمردن چهار دلیل که منابع مالی ناکافی، پایبندی پرسپولیس به قانون سقف قراداد، بی‌کیفیت بودن بسیاری از گزینه‌های خارجی و درنهایت عدم تمایل گزینه‌های باکیفیت به بازی در ایران هستند، از ناکامی تلاش‌های مدیران باشگاه نوشته است. 

البته خانبان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرده که مدیران باشگاه و کادر فنی همچنان در تلاش برای جذب گزینه‌ای مناسب هستند، که باید دید چه زمانی به سرانجام خواهد رسید.

مصایب جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس (عکس)

مصایب جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس (عکس)مصایب جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس (عکس)

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین